duminică, 29 august 2010

Corpuri de iluminat interior

5 comentarii:

  1. Ce usor trebuie sa fie sa dai search pe google corpuri de iluminat, sa dai copy past la imagini si apoi sa le postezi pe blog fara sa dai sursa, designerul, numele obiectului...urat...foarte urat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine a spus ca trebuie sa fie greu?
    Ideea blogului meu este: "inspira-te din cele mai frumoase decoruri"! Eu le-am ales pe cele mai frumoase.
    Daca nu-ti plac, esti libera sa cauti in alta parte!
    Daca esti interesata sa cumperi, scrie-mi si te pun in legatura cu persoane de la care poti achizitiona acele produse!

    Iti doresc o viata inspirata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, ma intereseaza lustra cu ramuri de maslin unde o gasesc si la ce pret e. Mersi

      Ștergere
    2. de fapt am dat search cu numele pozei- images si am gasit http://www.apartmenttherapy.com/-2928 :D

      Ștergere
  3. Salut,

    lustra cu "Tuburi patrate" si orificii , de unde se poate achizitiona ...
    s-ar potrivi de minune in contextul meu ...
    merci mult

    RăspundețiȘtergere